محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

همپای یاران خورشید

اولین نماز جمعه(9اسفند)

1392/12/9 23:53
نویسنده : مامان وبابا
160 بازدید
اشتراک گذاری

امروز محمد حسین برای اولین بار رفت نماز جمعه البته تنها که نه!با مامان وبابا رفت.

اتفاق جالبی که رخ داد این بود که من و بابای محمد حسین یه جا وایساده بودیم که یه آقای مهربونی اومدن جلو و پرسیدن چند وقتشه؟بابای محمد حسین گفتند 6ماه!این آقای مهربون دست کردند تو جیب کتشون و یه کیسه مشکی دادند به باباو گفتند ماشاءالله این هدیه رو از طرف من قبول کنیدو استفاده کنه انشاءالله سرباز امام زمان میشه!!! ماهم تشکر کردیم و...اولش فکر کردم جانمازه ولی با باز کردن کیسه دیدیم یک دست بلوز شلوار خوشکله که روش نوشته شده:نیروی هوایی>>>وعکس تانک و هواپیما و اینا داشت.

نمیدونم اون لحظه بهم یه احساس عجیبی دست داد:احساس کردم پسرم راه باباشو ادامه میده و میره تو نیروی هوایی کار میکنه و امام زمان ظهور میکنه و پسرم میشه سرباز ایشون و تو همون راه هوایی شهید میشه و ....هزار تا داستان دیگه و .....

انشاءالله...

آقای مهربون دست شما درد نکنه امید وارم به حق همین روز عزیز دعای شما برآورده شودومن و بابای محمدحسین هم تلاش خودمون رو برای تربیت مهدی پسند پسرمون میکنیم...

اللهم عجل لولیک الفرج وجعلنا من انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه....

الهی آمین

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)